نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4595
-
الف
+

«مستربین» جاسوس می شود

سری سوم فلم «جانی انگلیش» با نقش آفرینی «مستر بین» به عنوان کرکتر اصلی به سینماها رفت.

سری سوم فلم «جانی انگلیش» با نقش آفرینی «روآن اتکینسون» به عنوان کرکتر اصلی این فلم به سینماها رفت.

به گزارش آی فیلم 2 ،«روآن اتکینسون» بازیگر سینمای هالیوود که شهرت جهانی خود را مدیون بازی در نقش «مستربین» کرکتر کمیدی مجموعه تلویزیونی «جانی انگلیش» است، بار دیگر با سری سوم این فلم به سینماها بازگشت.

در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران و افغانستان «روان آتینکسون» را با ایفاگری در کرکتر معروف «مستر بین» می شناسند و او را یک کمدین درجه یک که بدون کلام، تماشاگر را می خنداند می دانند.

مجموعه فلم های «جانی انگلیش» در سال ۲۰۰۳ و با ایفای نقش «روآن اتکینسون» در نقش مامور مخفی بریتانیایی به نام جانی انگلیش آغاز شد.

سری اول فلم «جانی انگلیش» در کنار حضور چهره‎هایی همچون «ناتالی ایمبرولیا» و «جان مالکویچ» یک موفقیت تجاری بود اما ساخت دنباله آن تا سال ۲۰۱۱ به انجام نرسید.

سری دوم با عنوان «تولد دوباره جانی انگلیش» همراه با شیرین‎کاری‎های جاسوسی و شوخ‎طبعی بیشتری بود.

اکنون قسمت سوم با گذشت ۷ سال ساخته و روانه سینماها شده است.

«روآن آتینکسون» حالا ۶۳ ساله شده و کمتر می‌تواند در صحنه‌های اکشن حضور داشته باشد ولی همچنان توانسته یک کمدین موفق باشد و خودش این بار جدا از ایفاگری نقش اصلی، در نقش تهیه کننده فلم هم ظاهر شده است.

خلاصه داستان سری سوم این فلم درباره یک هکر مرموز است که هویت کل مامورهای مخفی بریتانیایی را آشکار می‎کند و همین، مقامات را مجبور می‎ سازد تا از چند مامور بازنشسته و زبده خود که دوسیه شان در این عملیات هک و نفوذ سایبری مصون مانده کمک بگیرند.

«جانی انگلیش» یا همان «مستر بین» که حالا در دوران بازنشستگی به عنوان یک معلم در یک مکتب مصروف است، بعد از دریافت نامه سازمان جاسوسی انگلستان مکتب را ترک گفته و بار دیگر کت و شلوار جاسوسی خود را تن کرده و به همراه دوست و معاون همیشگی‌اش جرمی (با بازی بن میلر، دیگر کمدین انگلیسی) تلاش در پیدا کردن عوامل پشت پرده این حملات سایبری را دارد.

دیگر بازیگران فلم  نیز «اما تامپسون» در نقش نخست وزیر بریتانیا و «اورگا کوریلنکو» در نقش اوفلیا و جک لیسی است.

م ح
 

نظر شما
ارسال نظر